HOMEOGARDEN
Ključna usmeritev podjetja je razvoj izključno naravnih in okolju prijaznih rešitev za dom in vrt, zato je naš slogan: »Ustvarjamo naravno okolje«.
Produkti podjetja so razdeljeni v tri glavne skupine, in sicer:
- Homeopatska Lekarna za rastline,
- Sistem organskih gnojil in substratov Organski izbor za rastline in
- Prva pomoč proti glodavcem z naravnimi, inovativnimi izdelki za zatiranje škodljivcev.
OSNOVNI PODATKI PODJETJA
- USTANOVITELJ – Aleš Pfeifer, Vesna Hočevar
- LETO USTANOVITVE –2012
- IZDELEK – Ekološke in homeopatske storitve za dom in vrt
- VKLJUČENOST V PROGRAME – Inciativa Start:up Slovenija
- SPLETNA STRAN – http://homeogarden.com/
- MOTO – Ustvarjamo naravno okolje
http://www.homeogarden.com/About/Media
- Podjetje HomeOgarden d.o.o., je le nekaj mesecev po ustanovitvi slovenskemu tržišču predstavilo svojo prvo blagovno znamko Lekarna za rastline, ki sta jo konec leta 2013 dopolnili še dve blagovni znamki Organski izbor za rastline in Prva pomoč proti glodavcem. V letu 2014 so razširili prisotnost na slovenskem tržišču, kjer so trenutno prisotni na več kot 90% prodajnih mest (Merkur, Bauhaus, MTehnika, Baumax, Kalia, Interspar, Tuš, Mercator, Petrol,…).
- Že v letu 2014 so vstopili tudi na avstrijski in hrvaški trg, kjer večji prodor načrtujejo predvsem v letu 2015, saj sklenili sodelovanje z največjimi podjetji na omenjenih tržiščih (Unser Lagerhaus, Pevec).
- Ciljna tržišča podjetja HomeOgarden poleg omenjenih dveh predstavljajo predvsem razvite zahodne države z visoko stopnjo okoljske ozaveščenosti prebivalstva (Nemčija, Švica, Skandinavija).
- V letu 2016 pa načrtujejo predvsem utrditev svoje prisotnosti na avstrijskem in hrvaškem tržišču ter vstop na tržišče Nemčije in severne Italije.
2. FINANČNA SREDSTVA SKLADA
Razpisi Slovenskega podjetniškega sklada so v okviru financiranja inovativnih tehnoloških podjetij, podjetju HomeOgarden d.o.o., omogočili izredno hiter razvoj podjetja, razvoj novih inovativnih izdelkov ter utrditev blagovne znamke na slovenskem tržišču. Podjetje je preko Slovenskega podjetniškega sklada prejelo subvencije za zagon inovativnih tehnoloških podjetij (P2) ter garancijo sklada za bančne kredite za inovativna tehnološka podjetja.
3. NAČRTI PODJETJA
Dolgoročni cilj podjetja HomeOgarden je postati eden vodilnih evropskih ponudnikov okolju prijaznih rešitev za vrt in dom, kar bodo dosegli z intenzivnim marketingom, prodajo in razvijanjem novih inovativnih ekoloških produktov. Svojo nadaljnjo rast načrtujejo financirati skoraj izključno iz rednega poslovanja, svoje izdelke pa nameravajo tržiti še poleg Avstrije in Italije še v Nemčijo in Švico.
Trenutna dinamika razvoja podjetja, odzivi vodilnih podjetij v panogi in na koncu odličen odziv potrošnikov dokazujejo uspešnost njihove strategije razvoja podjetja in programov ter učinkovitosti njihovih izdelkov.
4. ZAKAJ START UP PODJETJE?
O lastnem podjetju sta ustanovitelja razmišljala že dlje časa. Kot izkušena strokovnjaka iz panoge sta že dlje časa opazovala nove trende na področju vrtičkarstva (nove okolju prijazne rešitve, spremenjene navade potrošnikov, spremembe zakonskih regulativ) ki močno spreminjajo dosedanje tržišče izdelkov za vrt. Ker tudi sama verjameva v pozitiven odnos do narave in se kot strokovnjaka zavedava vseh nevarnosti uporabe kemičnih sredstev se je ideja o lastnem podjetju ob upoštevanju zgornjih sprememb nakazovala sama po sebi.
V letu 2012 je ideja dozorela, izdelki naše prve blagovne znake Lekarna za rastline pa so že prestali uradna testiranja. Splet okoliščin in naraščajoča kriza sta pomenila prelomni trenutek glede končne odločitve o ustanovitvi podjetja.
ASCALAB d.o.o.
Največ ekspertize imajo na področju varovanja, zaščite in prenosa podatkov.
Njihove rešitve so namenjene širokem spektru uporabnikov, v zdravstvu, farmaciji, v sistemih za video nadzor, in vse več za razvoj različnih aplikacij za pametne naprave (telefone, tablice).
OSNOVNI PODATKI PODJETJA
- USTANOVITELJ – Predrag Krstič
- LETO USTANOVITVE – 2012
- IZDELEK – spletna aplikacija
- VKLJUČENOST V PROGRAME– Go Global, CEED
- SPLETNA STRAN – www.ascalab.com
Dodajmo video podjetja (v prilogi)
1. RAZVOJ PODJETJA IN POLOŽAJ NA TRGU
Projektna ekipa je začela delovati spomladi leta 2012 kjer se je razvila ideja varnega prenosa podatkov. Podjetje je bilo ustanovljeno decembra 2012. Od takrat naprej je podjetniški tim skupaj začel dosegati zastavljene cilje. Do sedaj se je izkazal nemški trg kot najbolj obetaven za tovrstne rešitve. Testno rešitev so predstavili tudi njihovim partnerjem v Angliji in ZDA. Belgijski partner pa je skupaj z njimi postavil aplikativni model storitve KidTrust.
2. FINANČNA SREDSTVA SKLADA
S strani Slovenskega podjetniškega sklada je podjetje pridobilo subvencijo za zagon inovativnega podjetja. Sredstva so namenili za nabavo opreme za razvoj tehnologije, izobraževanje, zaposlili so tudi dva inženirja v razvoju, nekaj stroškov pa so namenili tudi operativnim stroškom. Do konca leta 2015 načrtujemo še dve novi zaposlitvi, eno na področju razvoja in eno na področju prodaje in vzdrževanja strank.
3. NAČRTI PODJETJA
Kratkoročni plan podjetja je začetek aktivne prodaje končne aplikacije. V prvi polovici leta 2015 se prične aktivna prodaja spletne aplikacije na podlagi katere načrtujejo trikratno povečanje prihodkov ter dodatno zaposliti 2 delavca – na področju razvoja. Ravno tako pa želijo produkt predstaviti na IT konferencah, s pomočjo katerih bi lahko prišli hitreje do potencialnih kupcev in začeli osvajati evropske trge.
Kot visoko tehnološko podjetje se zavedajo tehnične dovršenosti produkta zato nameravajo za večjo možnost uspeha na trgu še posebej vlagati v marketinške dejavnosti.
4. ZAKAJ START UP PODJETJE?
Podjetniški tim je podjetje ustanovil z željo in odločnostjo, da iz ideje ustvarijo nekaj novega.
SAFE COVER
OSNOVNI PODATKI PODJETJA
- USTANOVITELJ – Perhoč Polona, Gospodjinački Marko
- LETO USTANOVITVE – 2013
- VKLJUČENOST V PROGRAME – Go global Slovenia
- SPLETNA STRAN – www.safecover.eu
- MOTO – Start up podjetnik ima priložnost ustvariti nekaj inovativnega in na tem področju tudi uspeti.
Film (ga še nimamo)
PONIKA D.O.O.
- USTANOVITELJ – Matej Leskovec, dr. Vesna Miličic, dr. Maja Turnšek Hančič, ArtGraf d.o.o.
- LETO USTANOVITVE – 2013
- IZDELEK – akvaponskI sistemI za hkratno pridelavo zelenjave in rib
- VKLJUČENOST V PROGRAME – CEED Go2market, CEED Growth, Reinovator Akademija, BENISI program, Vienna Impact Hub
- SPLETNA STRAN – www.ponnod.com
- MOTO – Revolucije so pomembne –še posebej zelene!
- Sezonska pridelava: primerna za pridelovalce brez dodatnega vira toplote,
- Celoletna pridelava: odpadna toplota, geotermalna toplota. Zelena in trajnostna usmeritev je izkoriščanje odpadne toplote (npr. bioplinarn, pekarn, pivovarn ipd.), s čimer občutno znižamo stroške zimske pridelave,
- Revitalizacija ribogojnic: ribogojnicam dodajo recirkulativni del sistema, na katerem raste zelenjava, s tem si izboljšajo kvaliteto vode, ribjo hrano pa porabijo tudi kot hranila za rastline in tako čez sezono pridobijo nov prihodkovni kanal.
Dodan kratek filmček (imamo posnetek).
AVENTA PLUS d.o.o.
-
USTANOVITELJ – Tine Hamler, Tomaž Orter, Smiljan Kerenčič
-
LETO USTANOVITVE – 2012
-
IZDELEK – mobilna aplikacija PEEKSTER
-
VKLJUČENOST V PROGRAME – Start up Slovenia
-
SPLETNA STRAN – www.aventaplus.si
-
MOTO -“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can’t achieve it.”
Sorodne objave