Novice

HOMEOGARDEN

HomeOgarden d.o.o., je mlado slovensko Starup podjetje, ki se ukvarja z razvojem in proizvodnjo inovativnih okolju prijaznih rešitev za dom in vrt. V dveh letih od ustanovitve podjetja smo razvili inovativni sistem organskega trajnostnega vrtnarjenja brez, ki vključuje preko 35 inovativnih izdelkov.
Ključna usmeritev podjetja je razvoj izključno naravnih in okolju prijaznih rešitev za dom in vrt, zato je naš slogan: »Ustvarjamo naravno okolje«.

Produkti podjetja so razdeljeni v tri glavne skupine, in sicer:
  • Homeopatska Lekarna za rastline,
  • Sistem organskih gnojil in substratov Organski izbor za rastline in
  • Prva pomoč proti glodavcem z naravnimi, inovativnimi izdelki za zatiranje škodljivcev.
homeogarden dobreprakse

OSNOVNI PODATKI PODJETJA
  • USTANOVITELJ – Aleš Pfeifer, Vesna Hočevar
  • LETO USTANOVITVE –2012
  • IZDELEK - Ekološke in homeopatske storitve za dom in vrt
  • VKLJUČENOST V PROGRAME – Inciativa Start:up Slovenija
  • SPLETNA STRAN – http://homeogarden.com/
  • MOTO - Ustvarjamo naravno okolje
http://www.homeogarden.com/About/Media



1. RAZVOJ PODJETJA IN POLOŽAJ NA TRGU
  • Podjetje HomeOgarden d.o.o., je le nekaj mesecev po ustanovitvi slovenskemu tržišču predstavilo svojo prvo blagovno znamko Lekarna za rastline, ki sta jo konec leta 2013 dopolnili še dve blagovni znamki Organski izbor za rastline in Prva pomoč proti glodavcem. V letu 2014 so razširili prisotnost na slovenskem tržišču, kjer so trenutno prisotni na več kot 90% prodajnih mest (Merkur, Bauhaus, MTehnika, Baumax, Kalia, Interspar, Tuš, Mercator, Petrol,…).
  • Že v letu 2014 so vstopili tudi na avstrijski in hrvaški trg, kjer večji prodor načrtujejo predvsem v letu 2015, saj sklenili sodelovanje z največjimi podjetji na omenjenih tržiščih (Unser Lagerhaus, Pevec).
  • Ciljna tržišča podjetja HomeOgarden poleg omenjenih dveh predstavljajo predvsem razvite zahodne države z visoko stopnjo okoljske ozaveščenosti prebivalstva (Nemčija, Švica, Skandinavija).
  • V letu 2016 pa načrtujejo predvsem utrditev svoje prisotnosti na avstrijskem in hrvaškem tržišču ter vstop na tržišče Nemčije in severne Italije.
2. FINANČNA SREDSTVA SKLADA
Razpisi Slovenskega podjetniškega sklada so v okviru financiranja inovativnih tehnoloških podjetij, podjetju HomeOgarden d.o.o., omogočili izredno hiter razvoj podjetja, razvoj novih inovativnih izdelkov ter utrditev blagovne znamke na slovenskem tržišču. Podjetje je preko Slovenskega podjetniškega sklada prejelo subvencije za zagon inovativnih tehnoloških podjetij (P2) ter garancijo sklada za bančne kredite za inovativna tehnološka podjetja.

3. NAČRTI PODJETJA
Dolgoročni cilj podjetja HomeOgarden je postati eden vodilnih evropskih ponudnikov okolju prijaznih rešitev za vrt in dom, kar bodo dosegli z intenzivnim marketingom, prodajo in razvijanjem novih inovativnih ekoloških produktov. Svojo nadaljnjo rast načrtujejo financirati skoraj izključno iz rednega poslovanja, svoje izdelke pa nameravajo tržiti še poleg Avstrije in Italije še v Nemčijo in Švico.
Trenutna dinamika razvoja podjetja, odzivi vodilnih podjetij v panogi in na koncu odličen odziv potrošnikov dokazujejo uspešnost njihove strategije razvoja podjetja in programov ter učinkovitosti njihovih izdelkov.

4. ZAKAJ START UP PODJETJE?
O lastnem podjetju sta ustanovitelja razmišljala že dlje časa. Kot izkušena strokovnjaka iz panoge sta že dlje časa opazovala nove trende na področju vrtičkarstva (nove okolju prijazne rešitve, spremenjene navade potrošnikov, spremembe zakonskih regulativ) ki močno spreminjajo dosedanje tržišče izdelkov za vrt. Ker tudi sama verjameva v pozitiven odnos do narave in se kot strokovnjaka zavedava vseh nevarnosti uporabe kemičnih sredstev se je ideja o lastnem podjetju ob upoštevanju zgornjih sprememb nakazovala sama po sebi.

V letu 2012 je ideja dozorela, izdelki naše prve blagovne znake Lekarna za rastline pa so že prestali uradna testiranja. Splet okoliščin in naraščajoča kriza sta pomenila prelomni trenutek glede končne odločitve o ustanovitvi podjetja.

ASCALAB d.o.o.

Podjetje ASCALAB d.o.o. je ponudnik raziskovalnih, svetovalnih in razvojnih storitev na naravoslovnem področju in kot tako združuje poglobljena znanja pridobljena na podlagi večletnih izkušenj na področju elektrotehnike in računalništva.

Največ ekspertize imajo na področju varovanja, zaščite in prenosa podatkov.

Njihove rešitve so namenjene širokem spektru uporabnikov, v zdravstvu, farmaciji, v sistemih za video nadzor, in vse več za razvoj različnih aplikacij za pametne naprave (telefone, tablice).


OSNOVNI PODATKI PODJETJA
  • USTANOVITELJ – Predrag Krstič
  • LETO USTANOVITVE – 2012
  • IZDELEK - spletna aplikacija
  • VKLJUČENOST V PROGRAME- Go Global, CEED
  • SPLETNA STRANwww.ascalab.com
Dodajmo video podjetja (v prilogi)

1. RAZVOJ PODJETJA IN POLOŽAJ NA TRGU
Projektna ekipa je začela delovati spomladi leta 2012 kjer se je razvila ideja varnega prenosa podatkov. Podjetje je bilo ustanovljeno decembra 2012. Od takrat naprej je podjetniški tim skupaj začel dosegati zastavljene cilje. Do sedaj se je izkazal nemški trg kot najbolj obetaven za tovrstne rešitve. Testno rešitev so predstavili tudi njihovim partnerjem v Angliji in ZDA. Belgijski partner pa je skupaj z njimi postavil aplikativni model storitve KidTrust.

2. FINANČNA SREDSTVA SKLADA
S strani Slovenskega podjetniškega sklada je podjetje pridobilo subvencijo za zagon inovativnega podjetja. Sredstva so namenili za nabavo opreme za razvoj tehnologije, izobraževanje, zaposlili so tudi dva inženirja v razvoju, nekaj stroškov pa so namenili tudi operativnim stroškom. Do konca leta 2015 načrtujemo še dve novi zaposlitvi, eno na področju razvoja in eno na področju prodaje in vzdrževanja strank.

3. NAČRTI PODJETJA 
Kratkoročni plan podjetja je začetek aktivne prodaje končne aplikacije. V prvi polovici leta 2015 se prične aktivna prodaja spletne aplikacije na podlagi katere načrtujejo trikratno povečanje prihodkov ter dodatno zaposliti 2 delavca - na področju razvoja. Ravno tako pa želijo produkt predstaviti na IT konferencah, s pomočjo katerih bi lahko prišli hitreje do potencialnih kupcev in začeli osvajati evropske trge.

Kot visoko tehnološko podjetje se zavedajo tehnične dovršenosti produkta zato nameravajo za večjo možnost uspeha na trgu še posebej vlagati v marketinške dejavnosti.

4. ZAKAJ START UP PODJETJE?
Podjetniški tim je podjetje ustanovil z željo in odločnostjo, da iz ideje ustvarijo nekaj novega.

SAFE COVER

SAVE COVER je inovativno visoko tehnološko podjetje, ki deluje na področju prehrambne industrije. Pod blagovno znamko SafeCover podjetje razvija, proizvaja in trži spekter proizvodov – zaščitnih pokrovčkov za pločevinke.

FINANČNA SREDSTVA SKLADA
Sredstva Slovenskega podjetniškega Sklada so porabili za izdelavo orodij, predvsem za brizganje plastike za razvoj končnega izdelka SAVE COVER RESEAL, nekaj sredstev pa so namenili tudi za promocijo in razvoj izdelka.«


OSNOVNI PODATKI PODJETJA
  • USTANOVITELJ – Perhoč Polona, Gospodjinački Marko
  • LETO USTANOVITVE – 2013
  • VKLJUČENOST V PROGRAME – Go global Slovenia
  • SPLETNA STRAN – www.safecover.eu
  • MOTO - Start up podjetnik ima priložnost ustvariti nekaj inovativnega in na tem področju tudi uspeti.
Film (ga še nimamo)

PONIKA D.O.O.

V Poniki, raziskave in razvoj, d.o.o., razvijajo tehnologijo za »high-tech« zeleno kmetovanje: akvaponske sisteme za hkratno pridelavo zelenjave in rib. Za gojenje rib ne potrebujejo vodnega vira, temveč lahko te samo-očiščevalne ribogojnice postavijo kjerkoli, napajajo se z deževnico in v zaprtem sistemu omogočajo gojenje tujerodnih rib. Količina tako pridelane zelenjave je tudi več kot 10x večja, poraba vode pa do 90 % manjša, kot pri zemeljski pridelavi. Ponujajo franšizni sistem združevanja komercialnih akvaponskih pridelovalcev, kjer pridobite akvaponsko tehnologijo, vzdrževanje sistema in prodajo pridelka pod skupno blagovno znamko ponnod.


OSNOVNI PODATKI PODJETJA
  • USTANOVITELJ – Matej Leskovec, dr. Vesna Miličic, dr. Maja Turnšek Hančič, ArtGraf d.o.o.
  • LETO USTANOVITVE – 2013
  • IZDELEK - akvaponskI sistemI za hkratno pridelavo zelenjave in rib
  • VKLJUČENOST V PROGRAME – CEED Go2market, CEED Growth, Reinovator Akademija, BENISI program, Vienna Impact Hub
  • SPLETNA STRAN – www.ponnod.com
  • MOTO - Revolucije so pomembne –še posebej zelene!
Pri komercialnih akvaponskih sistemih ponnod se usmerjajo v tri segmente:
  • Sezonska pridelava: primerna za pridelovalce brez dodatnega vira toplote,
  • Celoletna pridelava: odpadna toplota, geotermalna toplota. Zelena in trajnostna usmeritev je izkoriščanje odpadne toplote (npr. bioplinarn, pekarn, pivovarn ipd.), s čimer občutno znižamo stroške zimske pridelave,
  • Revitalizacija ribogojnic: ribogojnicam dodajo recirkulativni del sistema, na katerem raste zelenjava, s tem si izboljšajo kvaliteto vode, ribjo hrano pa porabijo tudi kot hranila za rastline in tako čez sezono pridobijo nov prihodkovni kanal.
Dodan kratek filmček (imamo posnetek).

1. RAZVOJ PODJETJA IN POLOŽAJ NA TRGU
V tem obdobju je podjetje osredotočeno še na slovenski trg, imajo pa že tudi povpraševanja iz tujine, ki jih lahko uresničijo po zaključku razvoja tehnologije in poslovnega modela.
Trenutno s prvimi kupci testirajo prvi komercialni sistem ponnod prime. Gre za največji akvaponski sistem v osrednji in vzhodni Evropi: 400 m2 velik komercialni sistem v Prekmurju, ki služi tako kot tehnološki prototip, kot poslovni test predvidenega povračila investicije.
Prav tako so razvili pasivni hišni sistem ponnod solar. Prototip stoji v Ljubljani, namenjen je za domačo pridelavo in uspešno nadomešča hišni vrt, saj ga je možno postaviti kamorkoli, npr. na streho garaže, ter omogoča domačo pridelavo lastne zelenjave in rib.

2. FINANČNA SREDSTVA SKLADA
S strani slovenskega podjetniškega sklada je podjetje pridobili subvencijo za zagon inovativnega podjetja. Sredstva pa so bila namenjena predvsem za razvoj podjetja: deloma za plače vodje razvoja, večinoma pa za materialne stroške postavitve obeh prototipov, tako komercialnega sistema ponnod prime, kot hišnega sistema ponnod solar.
V letu 2013 je podjetje doseglo 6.027 EUR čistih prihodkov od prodaje, zaposlovalo pa je 1 osebo.

3. NAČRTI PODJETJA
Rast načrtujejo s širitvijo v osrednjo in vzhodno Evropo. Zaposlovati nameravajo predvsem visoko izobražene mlade ljudi iz področja inženiringa, biotehnologije in marketinga, za delo v sistemih (vzdrževanje in pobiranje pridelka) pa planirajo sodelovanje s socialnimi podjetji, saj je bilo ugotovljeno, da delo z zelenjavo in ribami pomirja in blagodejno vpliva na ljudi, ki se težko soočajo s stresom.
Njihovi cilji so trije: zeleno zaposlovanje, povečevanje lokalne samooskrbe, izboljšanje kvalitete hrane.
Čez nekaj let se vidijo kot uspešna mreža akvaponskih pridelovalcev, ki je s skupnim nastopom na trgu zmožna konkurirati velikim pridelovalcem iz Španije, Nizozemske in Italije in je zmožna krajšati trgovsko verigo ter večino pridelanega prodati neposredno kupcem na lokalnih trgih.

4. ZAKAJ START UP PODJETJE
Podjetje so ustanovili trije mladi visoko izobraženi, ki jih je v prvi vrsti združevalo iskanje novih rešitev za kvaliteto in družbeno odgovornost hrane, ki pristane na naših krožnikih. Za poslovno pot pa so se odločili vsak iz svojih razlogov. Dr. Vesna Miličić, direktorica, v ponnodu vidi predvsem delo na obljubi iskanja zelenih delovnih mest in usmeritev v smeri okoljevarstva, iz katerega je doktorirala. Matej Leskovec, vodja razvoja, akvaponiko spoznava že od njenih povojnih dni in se je z idejo razvijanja akvaponskih sistemov začel poigravati še v študijskih časih ter je zaradi ljubezni do akvaponike celo presedlal med študijskimi smermi. Dr. Maja Turnšek Hančič pa je akvaponiko spoznala še kot navdušena akvaristka ter v njej uvidela priložnost, da marketinška znanja uporablja na ideji, v katero res verjame in tako gradi podjetje vse od začetne točke ter soodloča z ljudmi, ki imajo enake vrednote in vizijo.

AVENTA PLUS d.o.o.

AVENTA PLUS d.o.o. je tehnološko start up podjetje in se ukvarja z razvijanjem mobilne aplikacije Peekster, ki predstavlja nekakšen most med analognimi tiskanimi mediji in internetom.
Glavni namen aplikacije je bralcu tiskanega medija omogočiti, da s svojim pametnim telefonom zajame članek, ki ga bere, aplikacija pa mu v hipu le –ta članek pretvori v digitalno obliko. S tem je bralcu omogočeno, da lahko članek deli s svojimi prijatelji po socialnih omrežjih, si ogleda bogate dodatne vsebine na temo članka, ali pa si vsebino shrani za kasnejše branje.
OSNOVNI PODATKI PODJETJA
  • USTANOVITELJ – Tine Hamler, Tomaž Orter, Smiljan Kerenčič
  • LETO USTANOVITVE – 2012
  • IZDELEK – mobilna aplikacija PEEKSTER
  • VKLJUČENOST V PROGRAME – Start up Slovenia
  • SPLETNA STRAN – www.aventaplus.si
  • MOTO -"The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can’t achieve it."



1. RAZVOJ PODJETJA IN POLOŽAJ NA TRGU
Produkt podjetja pokriva trg Velike Britanije in Združenih držav. V portfelju podjetja je večina svetovno znanih znamk iz področja časopisnega založništva iz omenjenih držav.

2. FINANČNA SREDSTVA SKLADA
Finančna sredstva iz razpisa P2 (subvencije za zagon podjetja), ki jih je podjetje prejelo s strani Slovenskega podjetniškega sklada, so bila odlična popotnica za začetek njihove podjetniške poti. Sredstva so podjetju omogočila, da so lahko produkt financirali v najbolj občutljivi začetni fazi razvoja podjetja, saj so iskali pravo pozicijo produkta na trgu. Sredstva so namenili za financiranje razvoja in za zaposlovanje kadra. Prav zaradi pridobljenih sredstev pa je se je podjetje hitreje in učinkoviteje premikalo do naslednjih postavljenih ciljev.

3. NAČRTI PODJETJA
Vizija podjetja je – dodatno se utrditi na obstoječih trgih ter razširiti svoj domet znotraj držav EU. Ravno tako pa v podjetju stremijo k še dodatnemu izpopolnjevanju mobilne aplikacije, ki bodo omogočile še hitrejše in enostavnejše razširjanje kvalitetnih vsebin med uporabniki in bralci. Eden izmed temeljnih ciljev je vzpostaviti sodelovanje s strateškim investitorjem, ki bo lahko strateško in finančno pomagal podjetju do še hitrejšega razvoja in širjenja podjetja.

4. ZAKAJ START UP PODJETJE?
Za ustanovitev podjetja so se odločili zaradi želje po samodokazovanju, preizkusu lastnih idej v praksi, zaradi možnosti krojitve svoje usode, potešitev svojega ega in romantične ideje po spreminjanju sveta.
Top