Digitalna strategija je izhodišče digitalne transformacije podjetja. Na vprašanje, kako udejanjiti posamezne segmente digitalne strategije v praksi, se bomo na dogodku pogovarjali z izkušenimi strokovnjaki, ki se bodo osredotočili predvsem na področja:
– uporabniške izkušnje kupca in digitalnega marketinga,
– kibernetske varnosti,
– digitalizacije poslovnih procesov in
– razvoja digitalne kulture.
Področja niso izbrana naključno; z vsakim od strokovnjakov se želimo dotakniti izkušenj, ki so tako strokovnjake kot podjetja spremljale skozi postopek realizacije vavčerjev Slovenskega podjetniškega sklada na področju digitalizacije (vavčer za pripravo digitalne strategije, vavčer za digitalni marketing, vavčer za dvig digitalnih kompetenc, vavčer za kibernetsko varnost).
PROGRAM
9.00 – 9.15: Uvodni pozdrav direktorice Zavoda Digitalno inovacijsko stičišče Slovenije, Katje Mohar Bastar
9.15 – 9.45: Korona in digitalizacija, Vuk Čosić
9.45 – 10.15: Uporabniška izkušnja – ključ za doseganje uporabnika, Mitja Mavsar
10.15 – 10.45: Regulativni/pravni okvir digitalizacije gospodarstva, Jaka Repanšek
Kratek odmor
11.00 – 11.25: Dvig digitalnih kompetenc v malih in srednje velikih podjetjih, Brigita Dane, Simbioza
11.25 – 12.00: MSP in varnost – v novi realnosti, Gregor Spagnolo, SSRD in Siel
12.00 – 12.30: Predstavitev članka “Neizkoriščene priložnosti digitalnega marketinga”, Gregor Burger
Pridružite se nam na spletnem seminarju! Udeležba je brezplačna, a je nanj potrebna prijava.
Obrezec najdete na tej povezavi: https://dihslovenia.si/aktualno/dogodki/spletni-seminar-digitalna-strategija-v-praksi
Sorodne objave