Razpis in dokumentacija
Prelistajte letak

Namen razpisa

Namen produkta je spodbuditi mlada inovativno naravnana podjetja (start-up podjetja) k realizaciji njihovih razvojnih potencialov in komercializaciji proizvodov, procesov in storitev, ki se prednostno osredotočajo na področja skladna z načeli podnebne nevtralnosti, krožnega gospodarstva in s strategijo pametne specializacije (S5).

Predmet produkta je sofinanciranje (subvencija) zagona inovativno naravnanih podjetij, razvoja MVP (minimalno sprejemljiv produkt/minimum viable product) in lansiranje tržnih produktov na trg.

Produkt P2 je namenjen podjetjem, ki:

  • imajo produkt še v fazi razvoja in še ni dokončan (zaželena je faza prototipa);
  • imajo idejo za inovativni produkt/storitev, ki so jo z ekipo morda že validirali pri zgodnjih uporabnikih;
  • imajo ekipo z znanjem in jasno idejo, kako bodo izdelali produkt/storitev in ga popeljali na trg:

Razpisana sredstva

  • 2,16 mio EUR

Objava razpisa

  • 14. 2. 2025 v Ur. l. RS. št. 9/2025

Višina financiranja

  • 72.000 EUR (izplačane v treh tranšah)
    • Prva tranša: do 12.000 EUR do 21. 7. 2025
    • Druga tranša: do 21.000 EUR do 28. 2. 2026
    • Tretja tranša: do 39.000 EUR do 31. 3. 2027
  • 100-odstotno kritje upravičenih stroškov

Izvedba START-UP TRENINGOV za prijavo na P2

Med 19. februarjem in 4. marcem 2025 se bo v različnih slovenskih mestih/krajih odvilo sedem start-up treningov, na katerih bodo lahko potencialni prijavitelji pridobili podrobnejše informacije o razpisu P2 2025 in skozi serijo predavanj in praktičnih vaj preverili kakovost svoje inovativne poslovne ideje.

Start-up treninge bodo na različnih krajih izvajali naslednji partnerji nacionalnega start-up konzorcija:

Roke za prijavo na posamezni trening si lahko ogledate na spodnji povezavi.

LOKACIJE, TERMINI IN IZVAJALCI START-UP TRENINGOV

Start-up treningi bodo vključevali:

PRVI DEL: Podrobna predstavitev javnega razpisa P2 in postopka oddaje vloge

  • Kratka predstavitev drugih spodbud SPS in širšega ekosistema za inovativna zagonska podjetja

DRUGI DEL: Predstavitev in praktične vaje s področja:

  • razvoja inovativne poslovne ideje, s poudarkom na vključevanju trajnostnih vidikov;
  • izgradnje poslovnega modela z uporabo orodja kanvas poslovnega dela (‘business model canvas’);
  • priprave kratke predstavitve (‘pitch’) v video formatu;
  • ustanovitve podjetja in ključnih kazalnikov uspešnosti poslovanja.

PITCH INOVATIVNIH IDEJ
Start-up trening se bo zaključil s kratkimi (tj. 90 sekundnimi) predstavitvami oz. pitch-i inovativnih poslovnih idej udeležencev (posameznikov ali ekip). Pitchi bodo javni. Omogočena bo udeležba tudi drugih deležnikov startup ekosistema.

INDIVIDUALNA 10 MINUTNA SVETOVANJA

  • Izvajalci treningov bodo ob koncu treninga zagotovili kratka (največ 10 min) individualna svetovanja startupom. Individualno svetovanje ni pogoj za izdajo potrdila o udeležbi.

Zakaj se udeležiti start-up treninga?

  • Prejmeš 7 točk (od 100 točk)udeležba na start-up treningu ni obvezna, prinese pa 7 točk (od 100 točk) pri merilih za ocenjevanje vlog.
  • Na treningu dobiš vso potrebno znanje in napotke kako uspešno izpolniti prijavo na razpis
PRIJAVITE SE NA START-UP TRENING
  • V kolikor se nameravate udeležite start-up treninga se prijavite zgolj na enega.

Pogoji za kandidiranje

  • Glavni pogoj: inovativna tržno naravnana podjetja – ponujeni proizvodi in storite, ki so rezultat razvoja, morajo biti tržno naravnani
  • Operacija mora biti skladna z vsaj enim prednostnim področjem iz strategije pametne specializacije (S5)
  • Registracija podjetja: med 1. 1. 2024 in 28. 2. 2025 pri pristojnem organu
  • Status mikro in malega podjetja s sedežem v Republiki Sloveniji
  • Podjetje, ki kandidira ne sme biti v težavah
  • Podjetje ne sme spadati v izključeni sektor
  • Predvideno poslovanje z dobičkom najkasneje v letu 2027
  • Razvoj mora potekati v podjetju, izjemoma je mogoče za področje, ki ga v podjetju ne zmorejo/znajo razvijati, dovoljeno uporabiti znanje zunanjih strokovnjakov, institucij
  • »de minimis pomoč«

Razpisani roki in način oddaje vloge

Oddaja vloge je elektronska preko ePortala Sklada.

Prijavni rok za oddajo vlog je 14. 3. 2025 do 14:00 ure.

Informacije za podjetnike

1. Razpis in dokumentacija

2. Registracija in kreiranje podjetja v ePortalu

  • Pred izpolnjevanjem prijavnega lista se vlagatelj registrira in kreira profil podjetja
  • V kolikor vlagatelj potrebuje pomoč pri pripravi vloge lahko doda pooblaščenca, ki je tudi registriran na ePortalu Sklada
  • Potek delovanja ePortala za oddajo vloge, si lahko ogledate v predstavitvenem videu

5. Kontaktne osebe SPS za podjetnike

  • (02) 234 12 72
  • (02) 234 12 64
  • ali na e-pošti: razpisi@podjetniskisklad.si
ODDAJA VLOGE
Vlogo na odprti javni razpis lahko hitro, varno in enostavno oddate elektronsko preko ePortala.
ePortal
Postopek oddaje vloge
Spoznajte ePortal in postopke oddaje vloge po korakih.
Potrebujete pomoč?
Izkoristite brezplačne pripomočke, ki jih ponuja SPS za pripravo vloge.
Pripomoček za pripravo poslovnega načrta
Pripomoček za pripravo amortizacijskega načrta
Koristne informacije
Kaj je dobro vedeti o koriščenju državnih pomoči, preden oddate vlogo na SPS.
Koristne informacije o prijavi na razpise in pozive SPS
Preverite aktualne razpise in pozive SPS
Vsi javni razpisi in pozivi