Razpis in dokumentacija
Prelistajte letak

Namen razpisa

Namen produkta je hitrejše, lažje in ugodnejše pridobivanje bančnih kreditov mikro, malih in srednje velikih podjetij za izvedbo tehnološko zahtevnejših in/ali manj zahtevnejših projektov s poudarkom na podpori projektom na področju digitalizacije / zelenega / krožnega gospodarstva.

Razpisana sredstva

  • 71,5 mio EUR

Višina financiranja

  • 60 ali 80 % garancija SPS za zavarovanje bančnega kredita
  • Do 1.250.000 EUR bančnega kredita za investicije
  • Do 200.000 EUR bančnega kredita za obratna sredstva
  • 80 % kritje upravičenih stroškov, razlika lastna sredstva

Možnost oddaje 2 vlog za različni kreditno-garancijski liniji.

Kreditno – garancijski pogoji

  • Odplačilna doba:
    • od 1,5 let do 5 let za obratna sredstva
    • od 1,5 let do 10 let za investicije
  • Moratorij:
    • do 6 mesecev za obratna sredstva
    • do 24 mesecev za investicije
  • Obrestna mera: 6 mesečni EURIBOR + 0,25 % do 0,75 %
  • Zavarovanje kredita: Izvede banka v skladu z njenimi pogoji
  • Zavarovanje garancije: Banka je pooblaščena za celotni postopek zavarovanja in postopek izterjave neodplačanega dela glavnice in obresti kredita.
  • Brez stroškov vodenja in odobritve garancije, strošek odobritve kredita se določi v skladu s tarifo banke

Kreditno – garancijske linije

Linije % garancije Obrestna mera 6 mesečni EURIBOR
A.1. Splošne garancije 60 % 0,50 %
A.2. Garancije za projekte
zelenega/digitalnega/ krožnega gospodarstva
80 % 0,25 %
A.3. Mikrogarancije 60 % 0,75 %

Pogoji za kandidiranje

  • Glavni pogoj: Pozitivni bančni sklep o odobritvi kredita
  • Status mikro, malega ali srednje velikega podjetja s sedežem v Republiki Sloveniji
  • Organizirana kot s.p., gospodarske družbe., zadruge in zavodi ter socialna podjetja so.p.
  • Najmanj 1 zaposlen za polni delovni čas in manj kot 250 zaposlenih
  • Letni promet ne presega 50 mio EUR
  • Bilančna vsota ne presega 43 mio EUR
  • Bonitetna ocena vsaj D2 po GVIN oz. ocena vsaj 4 po EBONITETE.SI
  • Podjetje ne sme biti v težavah
  • Podjetje ne spada v izključen sektor
  • “De minimis”

Upravičeni stroški

  • Materialne investicije (stroški nakupa novih strojev in opreme, nakup zemljišč, stroški komunalnega in infrastrukturnega opremljanja zemljišč, stroški gradnje, obnove in/ali nakupa poslovne nepremičnine)
  • Nematerialne investicije, ki pomenijo naložbe v neopredmetena dolgoročna sredstva (npr. patenti, licence, blagovne znamke)
  • Obratna sredstva (stroški materiala in trgovskega blaga, stroški storitev, stroški dela)

Za materialne in nematerialne investicije se upoštevajo neto vrednosti (brez DDV), za obratna sredstva se upoštevajo bruto vrednosti (z DDV). Izjema velja za podjetja, ki niso zavezanci za DDV. Pri njih se vsi stroški priznajo v bruto vrednosti.

Obdobje nastanka upravičenih stroškov: od 1. 1. 2025 do 31. 12. 2026

Razpisani roki in način oddaje vloge

Oddaja vloge je elektronska preko ePortala Sklada.

Vlogo se lahko odda na naslednje prijavne roke:

  • 20. 3. 2025, 5. 4. 2025, 20. 4. 2025, 20. 5. 2025, 5. 6. 2025, 20. 6. 2025, 5. 7. 2025, 1. 9. 2025, 15. 9. 2025, 1. 10. 2025 in 15. 10. 2025
  • oz. do porabe sredstev

Informacije za podjetnike

1. Razpis in dokumentacija

Objava javnega razpisa v Ur. l. RS. št. 13/2025 z dne 28. 2. 2025:

2. Registracija in kreiranje podjetja v ePortalu

  • Pred izpolnjevanjem prijavnega lista se vlagatelj registrira in kreira profil podjetja
  • V kolikor vlagatelj potrebuje pomoč pri pripravi vloge lahko doda pooblaščenca, ki je tudi registriran na ePortalu Sklada
  • Potek delovanja ePortala za oddajo vloge, si lahko ogledate v predstavitvenem videu

3. Priprava vloge

  • Prijavni list P1 plus 2025 – ePortal
  • Poslovni/predstavitveni načrt s finančno prilogo:
  • Bilance/bonitetna ocena
    • Letno poročilo oddano na AJPES (bilanca stanja, izkaz poslovnega izida)
      • za leto 2023 / velja za prijavne roke 20. 3., 5. 4., in 20. 4. 2025 oddane na AJPES
      • za leto 2024 / velja za prijavne roke od vključno 20. 5. 2025 dalje oddane na AJPES
    • Bonitetna ocena skladna z zadnjimi objavljenimi računovodskimi izkazi – AJPES
      • S – BON-1 za gospodarske družbe, samostojne podjetnike, zadruge in zavode
      • vlagatelji lahko za dokazilo bonitetne ocene predložijo eS.BON obrazec (spletna bonitetna informacija)
      • za prijavne roke 20. 3., 5. 4., in 20. 4. 2025 se upošteva bonitetna ocena na podlagi letnega poročila za leto 2023
      • za prijavne roke od vključno 20. 5. 2025 dalje se upošteva bonitetna ocena na podlagi letnega poročila za leto 2024
      • za podjetja ustanovljena v letu 2024: BON-2 (Ajpes) in računovodske izkaze od dneva ustanovitve podjetja do zadnjega dne preteklega meseca, glede na mesec oddaje vloge na Sklad
  • Bančni sklep o odobritvi kredita, zavarovanega z garancijo SPS
    • vlagatelj ga pridobi na eni izmed sodelujočih poslovnih bank s Skladom
    • seznam sodelujočih bank najdete tukaj
  • Cenitev objekta
    • če se projekt vlagatelja nanaša na nakup poslovnega prostora, je potrebno v vlogi priložiti cenitev objekta s strani pooblaščenega izvajalca, izdelano vsaj v letu 2024

4. Kontaktne osebe SPS za podjetnike

  • Boris Ritlop (02) 234 12 88
  • Jasna Kepnik (02) 234 12 42
  • mag. Boštjan Vidovič (02) 234 12 64 ali na e-pošti: razpisi@podjetniskisklad.si

Informacije za bančnike

1. Obrazci za bančnike

2. Kontaktne osebe SPS za bančnike

  • Aleksandra Kranjc Premec (02) 234 12 76
  • Petra Kujavec (02) 234 12 66
ODDAJA VLOGE
Vlogo na odprti javni razpis lahko hitro, varno in enostavno oddate elektronsko preko ePortala.
ePortal
Postopek oddaje vloge
Spoznajte ePortal in postopke oddaje vloge po korakih.
Potrebujete pomoč?
Izkoristite brezplačne pripomočke, ki jih ponuja SPS za pripravo vloge.
Pripomoček za pripravo poslovnega načrta
Pripomoček za pripravo amortizacijskega načrta
Koristne informacije
Kaj je dobro vedeti o koriščenju državnih pomoči, preden oddate vlogo na SPS.
Koristne informacije o prijavi na razpise in pozive SPS
Preverite aktualne razpise in pozive SPS
Vsi javni razpisi in pozivi