Elektronska oddaja vlog prek ePortala – hitro, varno, enostavno!
Z uvedbo elektronske oddaje vlog prek sodobnega ePortala vam omogočamo, da vse ključne postopke opravite na enem mestu, brez nepotrebne papirologije in dolgotrajnih administrativnih opravil.
Elektronska oddaja vlog preko ePortala podjetjem omogoča:
hitro oddajo
varno obdelavo
enostavno uporabo
Spremljajte status vaše vloge, dostopajte do vseh informacij na enem mestu – kjerkoli in kadarkoli ter si zagotovite več časa za razvoj vašega posla.
Spoznajte ePortal
Uporaba ePortala – vodič za uporabnike!
Postopek oddaje vloge po korakih
1. korak

REGISTRACIJA ePortal
Pomembno je, da je ime in priimek osebe, ki kreira uporabniški račun isto kot je pooblaščena oseba za zastopanje podjetja vpisana v Poslovni register Slovenije.
Preden pričnete z registracijo uporabniškega imena, priporočamo, da preberete priložena uporabniška navodila, saj omogočajo lažjo registracijo.
2. korak

PRIJAVA V ePortal
V ePortal se prijavite z uporabniškim imenom oz. elektronskim naslovom in geslom, ki ste ga pred tem ustvarili ter vstopite v ePortal.
3. korak

REGISTRACIJA PODJETJA
Sedaj se nahajate v ePortalu.
Prvi najbolj pomemben korak v ePortalu je registracija vašega podjetja. To storite tako, da kliknete na zavihek »novo podjetje«.
Znotraj tega polja vpišete matično številko vašega podjetja ter kliknete zavihek »samodejno izpolni«.
Vsi ostali manjkajoči podatki se zatem izpolnijo samodejno, saj gre za digitalen prenos podatkov iz baze Ajpes.
Pomembno je, da se vpiše številka mobilnega telefona osebe, ki je nosilka računa.
V kolikor zgolj pri pripravi elektronske vloge potrebujete pomoč dodajte pooblaščenega svetovalca. Svetovalec mora biti predhodno že registriran na ePortalu in ne more biti podpisnik.
4. korak

IZBIRA USTREZNEGA PRIJAVNEGA OBRAZCA
Sedaj imate v ePortalu v celoti registrirano vaše podjetje.
Izberite prijavni obrazec javnega razpisa ali poziva na katerega se želite prijaviti in elektronsko oddati vlogo.
Razpisi in pozivi so označeni z ustrezno oznako, izberite na katerega kandidirate in začnite izpolnjevati zahtevane podatke.
5. korak

PODPIS PRIJAVNEGA OBRAZCA
Na strani »pregled vlog« s klikom na povezavo »podpiši« se zažene postopek dvofaktorskega podpisovanja dokumentov.
Na mobilno številko prejmete SMS z geslom, ki je ključ za podpisovanje dokumenta.
Z uporabo gesla lahko pregledate in podpišete prijavni obrazec.
Ko je prijavni obrazec s pripadajočimi dokumenti podpisan lahko nadaljujete z urejanjem vloge.
6. korak

KOMPLETIRANJE VLOGE
Naložite vse zahtevane dokumente, ki jih javni razpis ali poziv določa.
7. korak

ODDAJA VLOGE
Ko zaključite z vsemi postopki s klikom na »oddaja vloge« uradno pošljete vlogo v obravnavo na SPS.
Na elektronski naslov boste prejeli obvestilo o oddaji vloge.
8. korak

OBRAVNAVA VLOGE
Vaša vloga je sedaj na SPS v obravnavi.
V kolikor vaša vloga ne vsebuje ustrezne dokumentacije boste pozvani k dopolnitvi vloge na ePortal.
SPS vse vlagatelje o izidu kandidiranja obvesti na elektronski naslov.
V kolikor je vaša vloga ocenjena s pozitivnim sklepom in je naslednji korak sklenitev pogodbe, ki jo SPS preko elektronske pošte posreduje v podpis.
Podpisana pogodba s strani SPS čaka na vaš elektronski podpis v mapi v ePortalu.
Pogodbo digitalno podpišete. Pri podpisu pogodbe ravnajte v skladu s priloženimi napotki sklepa SPS.