Razpis in dokumentacija
Prelistajte letak

Namen razpisa

Namen produkta je neposredno zagotavljanje likvidnostnega financiranja mikro, malim in srednje velikim podjetjem, ki so utrpela gospodarsko škodo na področju oskrbe z energijo zaradi energetske krize. Hitro in ugodno financiranje preko krizno likvidnostnega kredita predstavlja pomoč pri saniranju posledic energetske krize na gospodarstvo.

Razpisana sredstva

  • 20 mio EUR

Objava razpisa

  • 30. 8. 2024 v Ur.l.RS. št. 73/2024

Višina financiranja

  • Od 15.000 do 100.000 EUR kredita
  • 100 % kritje upravičenih stroškov projekta

Možnost oddaje 1 vloge.
*Podjetja, ki so pridobila kredit po javnem razpisu P7K 2024 (objava razpisa: Uradni list RS št. 15 z dne 23.2.2024), niso upravičena do prijave na ta javni razpis

Kreditni pogoji

  • Odplačilna doba:
    • od 2 do 5 let za kredite od 15.000 do 50.000 EUR
    • od 2 do 7 let za kredite od 50.001 do 100.000 EUR
  • Moratorij:
    • od 1 do 6 mesecev /z možnostjo podaljšanja do največ 24 mesecev/
  • Obrestna mera: fiksna 2,0 %
  • Zavarovanje kredita:
    • 8 menic podjetja (za kredite od 15.000 do 50.000 EUR)
    • 8 menic podjetja + osebno poroštvo (za kredite od 50.001 do 100.000 EUR)
  • Brez stroškov vodenja in odobritve kredita

Pogoji za kandidiranje

  • Glavni pogoj: letni strošek energije je v letu 2023 znašal vsaj 3 % glede na čiste prihodke od prodaje
  • Status mikro, malega ali srednje velikega podjetja s sedežem v Republiki Sloveniji
  • Organizirana kot s.p., g.d., zadruge in zavodi ter socialna podjetja so.p.
  • Najmanj 1 zaposlen za polni delovni čas
  • Podjetje ustanovljeno in deluje pred 1. 1. 2023
  • Bonitetna ocena vsaj SB8
  • Podjetje ne sme biti v težavah
  • Podjetje ne spada v izključen sektor
  • »de minimis«

Upravičeni stroški

  • Opredmetena osnovna sredstva (nakup novih strojev in opreme)
  • Neopredmetena dolgoročna sredstva (nakup patentiranih pravic, licenc,..)
  • Stroški obratnih sredstev (stroški materiala, trgovskega blaga in storitev)
  • Zaračunan pripadajoči DDV na upravičene stroške

Obdobje nastanka upravičenih stroškov: Upravičeni stroški projekta lahko nastanejo od 1. 7. 2024 do 31. 10. 2025.

Med upravičene stroške ne spadajo:

  • Stroški nakupa ali obnove cestno prevoznih sredstev
  • Stroški gradnje, nakupa ali obnove poslovnih nepremičnin
  • Stroški nakupa sončnih elektrarn
  • Stroški plač in vsi pripadajoči stroški iz delovnega razmerja

Razpisani roki in način oddaje vloge

Oddaja vloge je elektronska preko ePortala Sklada.

Vlogo se lahko odda na naslednje prijavne roke:

  • 24. 9. 2024 do 14.00 ure,
  • 22. 10. 2024 do 14.00 ure,
  • oz. do porabe sredstev.

Informacije za podjetnike

1. Razpis in dokumentacija

2. Registracija in kreiranje podjetja v ePortalu

  • Pred izpolnjevanjem prijavnega lista se vlagatelj registrira in kreira profil podjetja
  • V kolikor vlagatelj potrebuje pomoč pri pripravi vloge lahko doda pooblaščenca, ki je tudi registriran na ePortalu Sklada
  • Potek delovanja ePortala za oddajo vloge, si lahko ogledate v predstavitvenem videu

3. Priprava vloge

  • Obrazec Sklada – ePortal
    • Izpolnitev elektronskega obrazca »Vloga za financiranje P7K-2 2024 – « v ePortalu, ki vključuje:
      • Vprašalnik za ugotavljanje politične izpostavljenosti osebe
      • Vprašalnik za ugotavljanje povezanosti z visoko tvegano državo
      • Pooblastilo za potrebe preverjanja podatkov pri FURS
  • Dokazilo AJPES oceni S.BON-1 ali eS.bon (spletno bonitetno oceno) za gospodarske družbe, samostojne podjetnike, zadruge in zavode na podlagi letnega poročila za leto 2023
  • Računovodski izkazi za leto 2023, ki so bili oddani na AJPES
  • Za zavarovanje kredita (velja za zaprošene kredite od 50.001 EUR do 100.000 EUR) je potrebno priložiti ustrezno dokumentacijo, in sicer:
    a) Zavarovanje kredita P7K-2 2024. Obrazec je tukaj.
    b) Izjava o lastnem premoženju osebnega poroka s prilogami. Obrazec je tukaj.
  • Priloge so sledeče:
    • GURS cenitev nepremičnin/e (https://eprostor.gov.si/EV_JAVNI/) ali cenitev nepremičnin/e s strani pooblaščenega izvajalca, izdelana vsaj v letu 2023
    • ZK izpisek/i za nepremičnino/e.
      Izjava s prilogami mora biti izpolnjena za vsakega poroka posebej, vključno z lastnikom podjetja (tudi če slednji nima nobenega premoženja).
 

 

4. Kontaktne osebe SPS za podjetnike

  • Boris Ritlop (02) 234 12 88
  • Jasna Kepnik (02) 234 12 42
  • mag. Boštjan Vidovič (02) 234 12 64 ali na e-pošti: razpisi@podjetniskisklad.si
ODDAJA VLOGE
Vlogo na odprti javni razpis lahko hitro, varno in enostavno oddate elektronsko preko ePortala.
ePortal
Postopek oddaje vloge
Spoznajte ePortal in postopke oddaje vloge po korakih.
Potrebujete pomoč?
Izkoristite brezplačne pripomočke, ki jih ponuja SPS za pripravo vloge.
Pripomoček za pripravo poslovnega načrta
Pripomoček za pripravo amortizacijskega načrta
Koristne informacije
Kaj je dobro vedeti o koriščenju državnih pomoči, preden oddate vlogo na SPS.
Koristne informacije o prijavi na razpise in pozive SPS
Preverite aktualne razpise in pozive SPS
Vsi javni razpisi in pozivi