P4D 2025
SPODBUDE ZA DIGITALNO TRANSFORMACIJO MSP
-
Spodbuditi mikro, mala in srednje velika podjetja k celoviti digitalni transformaciji proizvodnih in poslovnih procesov
- Modernizacija poslovnih in proizvodnih procesov ter uvedba novih digitalnih poslovnih modelov
- Večja učinkovitost, konkurenčnost in trajnost poslovanja
Namen razpisa
- Namen javnega razpisa je spodbuditi mikro, mala in srednje velika podjetja k celoviti digitalni transformaciji proizvodnih in poslovnih procesov z uvajanjem digitalnega poslovanja in prilagoditvijo sodobnim digitalnim trgom.
- Vlaganja bodo podjetjem omogočila prestrukturiranje in modernizacijo poslovnih in proizvodnih procesov na osnovi izboljšanja digitalnega načina poslovanja, dviga digitalnih kompetenc ter uvedbo novih digitalnih poslovnih modelov, kar bo pripomoglo k večji učinkovitosti, konkurenčnosti in trajnosti poslovanja.
- Pričakovan rezultat razpisa je: izvedba digitalne transformacije, dvig kompetenc zaposlenih, povečanje dodane vrednosti na zaposlenega za najmanj 3 %.
- S tem ukrepom se bo spodbudila rast in razvoj podjetij, pri čemer bo poudarek tudi na trajnostnem razvoju in zelenih rešitvah.
Predmet razpisa
- Sofinanciranje upravičenih stroškov tehnične opremljenosti in digitalne transformacije ključnih proizvodnih in poslovnih procesov.
- Sofinanciranje upravičenih stroškov tehnične opremljenosti in digitalne transformacije ključnih proizvodnih in poslovnih procesov.
1. Tehnična opremljenost
proizvodnih in poslovnih procesov |
2. Digitalna transformacija
proizvodnih in poslovnih procesov |
---|---|
|
|
Razpisana sredstva
- 17,8 mio EUR, od tega:
- največ 9.4 mio EUR za Kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija
- največ 8,4 mio EUR za Kohezijsko regijo Zahodna Slovenija
Višina financiranja
- do 100.000,00 EUR nepovratnih sredstev
- 50-odstotno sofinanciranje upravičenih stroškov
- višina skupnih stroškov operacije (vključno z DDV) mora presegati 200.000,00 EUR
Pogoji za kandidiranje
- Status mikro, malega ali srednje velikega podjetja (s.p., g.d., ali zadruge)
- Najmanj 5 zaposlenih na dan objave javnega razpisa
- Vlagatelj mora imeti ob oddaji vloge izdelan Akcijski načrt za izvedbo digitalne transformacije
- Vlagatelj bo izvedel digitalno transformacijo skladno z akcijskim načrtom in jo zaključil najkasneje do 20. 2. 2026
- Operacija se ni smela začeti pred 1. 10 2024
- V vlogi se mora izkazati zaprta finančna konstrukcija
- Podjetje ne sme biti v težavah
- Podjetje ne spada v izključen sektor
- Pravila državnim pomoči »de minimis«
Upravičeni stroški
- stroški nakupa opredmetenih osnovnih sredstev: zgolj nakup nove računalniške strojne opreme ter nove opreme za avtomatizacijo in robotizacijo proizvodnje, brez proizvodnih strojev in naprav, vključno s stroški zunanjega izvajalca, povezani z instalacijo in implementacijo opreme v tehnološki proces;
- stroški nakupa neopredmetenih sredstev: zgolj nakup nove programske opreme, ki je namenjena zgolj potrebam prijavljene operacije, vključno s stroški zunanjega izvajalca, povezani z instalacijo in implementacijo opreme v tehnološki proces;
- stroški storitev zunanjih izvajalcev:
- stroški programiranja in implementacije namenske programske opreme,
- stroški najema računalniške strojne in programske opreme za obdobje od 1. 10. 2024 do 20. 2. 2026
- stroški storitev povezanih s kibernetsko varnostjo
- stroški postavitve ali nadgradnje spletne strani/trgovine v višini do največ 5.000,00 EUR brez DDV
- stroški usposabljanja zaposlenih, v skupni višini do največ 5.000,00 EUR brez DDV, na področju:
- izboljšave izkušnje kupca, učinkovitega zbiranja, obdelave in vizualizacije podatkov v podjetju, razvoja procesov in digitalnih rešitev za podporo poslovanja in proizvodnje, vpeljavo digitalnih poslovnih modelov, vpeljavo kibernetske varnosti in izvedbo projektov industrije 4.0.
Med upravičene stroške ne spadajo:
- Cestno transportna sredstva
- Proizvodni stroji in naprave
- Stroški priprave vloge, strateški in izvedbeni dokumenti, analize, svetovanja, koordiniranje, akcijski načrt, digitalni marketing in priprave digitalnih vsebin, ipd.
- DDV ni upravičen strošek
Obdobje nastanka upravičenih stroškov: od 1. 10. 2024 do 20. 2. 2026
Razpisani roki in način oddaje vloge
Oddaja vloge je elektronska preko ePortala Sklada.
Prijavni rok za oddajo vlog je 7. 5. 2025 do 14.00 ure.
Informacije za podjetnike
1. Razpis in dokumentacija
Objava javnega razpisa v Ur. l. RS. št. 25/2025 z dne 11. 4. 2025:
2. Registracija in kreiranje podjetja v ePortalu
- Pred izpolnjevanjem prijavnega lista se vlagatelj registrira in kreira profil podjetja
- V kolikor vlagatelj potrebuje pomoč pri pripravi vloge lahko doda pooblaščenca, ki je tudi registriran na ePortalu Sklada: Pooblastilo za podpis in oddajo vloge
- Potek delovanja ePortala za oddajo vloge, si lahko ogledate v predstavitvenem videu
3. Priprava vloge
- Prijavni list (ePortal) z izjavami vlagatelja (obrazec 1)
- Akcijski načrt za izvedbo digitalne transformacije
- Akcijski načrt mora biti obvezno pripravljen na podlagi predloge, ki jo najdete tukaj.
- Finančni načrt podjetja izdelan s pripomočkom “Finančna priloga” (3. korak; Priprava poslovnega načrta (finačni del))
- Obrazec za izpolnitev finančnega načrta najdete tukaj.
- Finančnemu načrtu priložite bilanco stanja in izkaz poslovnega izida za leto 2023, ki sta bila oddana na AJPES.
- Dokazilo AJPES o bonitetni oceni S.BON-1 ali eS.BON (spletna bonitetna ocena) na podlagi letnega poročila za leto 2023. Dokazilo ni predmet dopolnitve!
4. Kontaktne informacije SPS za podjetnike
- (02) 234 12 72
- (02) 234 12 64
- ali na e-pošti: razpisi@podjetniskisklad.si